DRUMUL CĂTRE EXCELENŢĂ – Jim Collins, Morten T.Hansen

37,00 lei

de Jim Collins, Morten T.Hansen

Cum să învingi incertitudinea, haosul şi nenorocul

Lucrarea de față continuă seria cărților de succes scrise de Collins și Hansen despre leadership în afaceri și performanță pe termen lung.

De această dată, autorii abordează nu doar chestiunea performanței, ci și pe cea a mediilor instabile de afaceri cu care se confruntă liderii astăzi.

Stoc furnizor, timpul de livrare se poate prelungi

Description

și totuși, unele companii și unii lideri navighează extraordinar de bine prin această lume. ei nu doar reacţionează, ci creează. nu doar supravieţuiesc, ci triumfă. nu doar reușesc, ci prosperă. Construiesc afaceri extraordinare, care durează. Nu credem că haosul, incertitudinea și instabilitatea sunt bune — companiile, liderii, organizaţiile și societăţile nu prosperă pe bază de haos. Dar pot prospera în haos.

La zece ani după ce a scris bestsellerul Excelența în afaceri, Jim Collins revine – alături de Morten Hansen – pentru a răspunde la întrebări inedite.

Concluziile cercetărilor întreprinse de cei doi autori sunt absolut surprinzătoare. Pe de o parte, cei mai mari lideri nu sunt mai vizionari sau mai creativi decât competitorii lor și nici nu își asumă mai multe riscuri; dar sunt mai disciplinați și mai pragmatici. Pe de altă parte, inovația în sine nu e un argument decisiv într-un mediu schimbător; mai importantă e abilitatea de a gestiona corect inovația, de a combina creativitatea cu disciplina.

Collins și Hansen ajung astfel să contrazică înțelepciunea tradițională, formulând și explicând o serie de concepte inedite: „liderii 10X“, „marșul de 20 de mile“, „întâi gloanțe, apoi ghiulele“, „mai sus de linia morții“, „nu doar perspectiva, ci și detaliul“, „rețeta «specific, metodic și consecvent»“, „rezultatul șansei“ etc.

*****

Jim Collins este, în prezent, cel mai influent gânditor în domeniul managementului. (Fortune)
Chiar și directorii executivi sunt nerăbdători s-o citească. (USA Today)
Din nou, Collins a scris o carte ce pare făcută să dureze. (Business Week)

Despre autor

Jim Collins (n. 1958) este profesor universitar și specialist în evoluţia marilor companii. Şi‑a început cercetările și cariera de profesor la Stanford University Graduate School of Business, unde în 1992 a primit Distinguished Teaching Award. În 1995, a fondat în Boulder, Colorado, un laborator de management, în care își desfășoară cercetările și se consultă cu directori executivi din corporaţii și din sectorul social.

Collins are o diplomă în administrarea afacerilor și știinţe matematice obţinută la Stanford și a primit titlul onorific de doctor din partea a două instituţii: University of Colorado și Peter F. Drucker Graduate School of Management, Claremont Graduate University.

De‑a lungul timpului, Collins a lucrat cu importanţi directori executivi din peste 100 de corporaţii. De asemenea, a colaborat cu variate organizaţii din sectorul social (de la instituţii pentru educaţie, artă și sănătate până la unele religioase, administrative și guvernamentale). 

A fost mereu preocupat de felul în care marile companii se dezvoltă, ating marea performanţă și se pot menţine la un nivel excepţional. După ce a investit aproape un sfert de secol în cercetarea acestui subiect, a devenit autor și coautor a şase cărţi, traduse în peste 35 de limbi și vândute în peste 10 milioane de exemplare în întreaga lume.