Reducere!

SECRETELE SUCCESULUI ÎN ERA DIGITALĂ – Dale Carnegie & Associates

41,00 lei

de Dale Carnegie

Cum să vă faceţi prieteni şi să deveniţi influent

Un ghid necesar pentru cei care vor să aibă succes în mediul digital.

Stoc furnizor, timpul de livrare se poate prelungi

Descriere

Nu este suficient să ne spunem că trebuie să fim mai înţelepţi în exprimare. Odată cu spaţiul digital imens pe care îl avem la dispoziţie pentru a ne comunica ideile, vine şi o mare responsabilitate denumită acces public. „Mijloacele de comunicare digitală de astăzi fac posibil accesul la mai mulţi oameni, mai rapid şi cu costuri mai mici“, explică autorul cărţii Enchantment, Guy Kawasaki, într-un interviu recent, „dar fraierul e tot fraier. Am putea spune că tehnologia face posibilă distrugerea reputaţiei unei persoane mai rapid şi mai uşor ca oricând“.

În lumea contemporană, caracterizată de apariţia reţelelor de socializare, dominaţia e-mailului şi înlocuirea interacţiunilor directe de către cele virtuale, lecţiile lui Dale Carnegie nu sunt doar actuale, ci şi extrem de importante. Deşi nu ar fi putut niciodată prezice traiectoria pe care o va urma tehnologia, Carnegie se dovedeşte a fi un profesor înţelept, al cărui ajutor poate fi extrem de util în peisajul digital în care trăim.

Pentru a dovedi că învăţăturile acestuia sunt în continuare relevante, Brent Cole, lucrând alături de Dale Carnegie & Associates, Inc., a regândit recomandările şi principiile transmise de acesta pentru dificila eră digitală în care trăim. Chiar dacă, în prezent, comunicăm utilizând instrumente diferite şi cu o viteză mult mai mare, sfaturile lui Carnegie privind felul în care putem să discutăm, conducem şi muncim eficient rămân de nepreţuit odată cu trecerea anilor.

Citind această carte, veți învăţa cum să comunicaţi cu diplomaţie şi tact, să descoperiţi subtilităţile şi valoarea mediilor online, să-i faceţi pe oameni să vă placă, să vă creaţi o reţea stabilă, să deveniţi un orator mai convingător, să vă transmiteţi mesajul cât mai clar şi cât mai departe, să fiţi un lider mai eficient, să deveniţi un specialist când vine vorba de mediul online, să vă dezvoltaţi abilitatea de a duce lucrurile la bun sfârşit şi să profitaţi la maximum de puterea instrumentelor digitale.

*****

Abilităţile de relaţionare care îi influenţează pe ceilalţi au de-a face atât cu mesagerul, un lider în anumite privinţe, cât şi cu mijloacele de comunicare. Această carte vă va arăta de ce acest lucru este adevărat, aşa cum le-a arătat altor 50 de milioane de cititori din întreaga lume, inclusiv lideri mondiali, personalităţi din media, oameni de afaceri şi autori de succes. (New York Times)

Despre autor

Dale Carnegie (24 noiembrie 1888), pe numele lui real Dale Carnagey, s‑a născut într‑o familie săracă de fermieri americani. După absolvirea facultăţii, a vândut cursuri prin corespondenţă în Nebraska şi a obţinut câteva roluri ca actor la New York, fără prea mare succes. În 1912 a fost angajat de Young Men’s Christian Association să predea cursuri pentru adulţi şi a descoperit, fără să își fi propus, o metodă de a diminua teama celor care vorbesc în faţa unui public numeros. Astfel a început faimoasa carieră a lui Dale Carnegie, care a ajuns să fie considerat cel mai mare autor de literatură motivaţională al secolului al XX‑lea. În anii ’50 au început să prindă contur proiectele din cadrul programului Dale Carnegie Training, care se bazează pe principiile promovate de fondatorul său.

Recunoscut recent de către Wall Street Journal ca una dintre cele 25 de francize de înaltă performanță, programul Dale Carnegie Training a elaborat cursuri disponibile în 25 de limbi, în Statele Unite ale Americii și în alte 80 de țări. În prezent, partenerii din cadrul programului Dale Carnegie Training colaborează cu sute de corporații medii și mari, precum și cu diferite alte organizații pentru a ajuta firmele să aibă succes, derulând cercetări referitoare la creşterea randamentului angajaților, cu accent pe conducere, vânzări, funcționarea echipelor, servicii pentru clienţi, promovarea afacerii, îmbunătățirea procesului muncii și alte calități necesare în management.