AFACERI CLĂDITE SĂ DUREZE – Jim Collins, Jerry I.Porras

45,00 lei

de Jim Collins, Jerry I.Porras

Obiceiurile de succes ale companiilor vizionare

O carte care a zguduit din temelii lumea managementului. Şi una dintre cele mai vândute cărţi de profil din toate timpurile.

Stoc furnizor, timpul de livrare se poate prelungi

SKU: conspiratia-celor-bogati-1 Category: Tags: , , , ,

Description

Am ales termenul de companie „vizionară“, în loc de companie „de succes“ sau „durabilă“, tocmai pentru a reflecta faptul că ele se diferențiază printr-un caracter special, de instituții de elită. Aceste companii sunt mai mult decât „de succes“, mai mult decât „durabile“. În majoritatea cazurilor, sunt liderii domeniilor în care își desfășoară activitatea și au rămas în această poziție decenii la rând. Multe dintre ele au servit drept modele – adevărate embleme – pentru practica managerială mondială.

Aceasta este una dintre cele mai influente lucrări contemporane. O carte care a zguduit din temelii lumea managementului. Şi una dintre cele mai vândute cărţi de profil din toate timpurile.

Până în 2004, se vânduseră (în întreaga lume) 3,5 milioane de exemplare, provenind din 70 de retipăriri. În prezent, cartea a ajuns la a X-a ediţie, a fost tradusă în 25 de limbi, a fost editată în total de peste 40 de ori, iar ediţia originală s-a vândut în peste 1 milion de exemplare. A deţinut statutul de bestseller în America de Nord, Japonia, America de Sud şi în unele ţări europene. A stat vreme de peste 6 ani pe lista de cărţi bestseller publicată de Business Week. Iar Fortune, Wall Street Journal, Harvard Business Review şi Fast Company au prezentat-o cu interes. Şi continuă să fie editată, în diferite ţări de pe glob.

În concluzie, putem spune că a devenit ceea ce foarte puţine cărţi de afaceri reuşesc să devină – un vis pentru editor şi o lucrare clasică pentru manageri.

*****

În cartea Excelenţa în afaceri vorbeam despre transformarea unor rezultate bune în rezultate de excepţie. Însă aici, în Afaceri clădite să dureze, ne referim la convertirea rezultatelor excelente într-o companie excelentă durabilă. (Jim Collins)

Despre autor

Jim Collins (n. 1958) este profesor universitar și specialist în evoluţia marilor companii. Şi‑a început cercetările și cariera de profesor la Stanford University Graduate School of Business, unde în 1992 a primit Distinguished Teaching Award. În 1995, a fondat în Boulder, Colorado, un laborator de management, în care își desfășoară cercetările și se consultă cu directori executivi din corporaţii și din sectorul social.

Collins are o diplomă în administrarea afacerilor și știinţe matematice obţinută la Stanford și a primit titlul onorific de doctor din partea a două instituţii: University of Colorado și Peter F. Drucker Graduate School of Management, Claremont Graduate University.

De‑a lungul timpului, Collins a lucrat cu importanţi directori executivi din peste 100 de corporaţii. De asemenea, a colaborat cu variate organizaţii din sectorul social (de la instituţii pentru educaţie, artă și sănătate până la unele religioase, administrative și guvernamentale). 

A fost mereu preocupat de felul în care marile companii se dezvoltă, ating marea performanţă și se pot menţine la un nivel excepţional. După ce a investit aproape un sfert de secol în cercetarea acestui subiect, a devenit autor și coautor a şase cărţi, traduse în peste 35 de limbi și vândute în peste 10 milioane de exemplare în întreaga lume.